Reklamation

Reklamationsret:

Alle varer er i henhold til dansk lovgivning dækket af 2 års reklamationsret. Er der fejl eller mangler ved en vare, kan Redoffice Konpap A/S vælge at udbedre fejl og mangler ved reparation, ombytning eller refundering. Fejl, der skyldes uegnet eller ukorrekt opbevaring eller anvendelse, er ikke omfattet af reklamationsretten.

Reklamation vedrørende manglende varer eller beskadigelse af produktet, skal ske indenfor 24 timer efter modtagelse af varerne. Sker dette ikke, kan Redoffice Konpap ikke holdes ansvarlig for dette.

For at gøre brug af reklamationsret skal man sende en mail til kundeservice@officedeals.dk med en beskrivelse af reklamationen, samt en kopi af fakturaen eller ordrebekræftelsen. Vedhæft gerne et billede af evt. defekt eller mangel.

Generelle information

Officedeals.dk’s egne kvalitetsprodukter
OfficeDeals printerpatroner er testet, så produkterne lever op til europæiske standarder og normer for holdbarhed. Disse test er baseret på at printerpatronerne bruges rigtigt, og er din garanti for, at produkterne er af høj kvalitet.

Det er vigtigt for os, at vores leverandører producerer printerpatroner af højeste kvalitet. Når vi besøger deres fabrikker, så er det altid et emne vi kræver at der bliver brugt tid på. Og uanset om det er en europæisk, amerikansk eller kinesisk (Hong Kong) leverandør, så fokuseres der på at producere printerpatroner af god kvalitet med en stabil ydeevne.

 

OfficeDeals varer og varemærker
Printerpatronerne som sælges af OfficeDeals sælges under eget mærke eller som originale printerpatroner fra printerproducenten. Hvis det er printerpatroner fra printerproducenterne (f.eks. canon, epson, hp, m.m.), så er dette nævnt ved varenummeret. På hjemmesiden er printerpatronerne ligeledes markeret med en blå prik og printerpatroner fra printerproducenterne er markeret med en gul prik.

Andre varemærker, der nævnes på OfficeDeals’s hjemmeside tilhører de respektive varemærkers ejere.


Er det originale printerpatroner?
OfficeDeals sælger printerpatroner, som er produceret i USA, Europa og Hong Kong under vores eget Blybird mærke. Og vi sælger også de dyrere printerpatroner fra printerproducenterne, HP, Lexmark, Canon, Epson, Oki og alle de andre.

Kvaliteten på OfficeDeals.dk’s egne mærker er lige så god som printerproducenternes mærker, og de kan uden problemer anvendes i din printer.

Er du usikker på kvaliteten, så skal du være opmærksom på, at vi sælger mange tusinde printerpatroner hver måned og at der heldigvis er et meget lille antal, som er defekte. Og skulle du opleve, at en af dine printerpatronerne er defekte, så bytter vi den – naturligvis uden diskussion.

 

Er du I tvivl om du har modtaget den rigtige printerpatron?
Har du modtaget en printerpatron, der ikke har listet navnet på netop din printer uden på æsken? Der findes I dag mange tusinder printere på markedet, og at netop din ikke er nævnt på emballagen kan skyldes at printerpatronen kan bruges i 20-30 forskellige printere, og så er der ganske enkelt ikke plads, på æsken, til at alle printermodellerne nævnes.

Hvis du stadig er i tvivl om printerpatronen er rigtig, så kontakt endelig vores kundeservice på kundeservice@officedeals.dk. Så vil der være en medarbejder som kan hjælpe dig.

 

Printerpatronen laver problemer
Hvis der er problemer med printerpatronen og den laver striber eller på anden vis ikke udskriver ordentligt og den er defekt, så vil vi selvfølgelig gerne bytte den. Og hvis vi ønsker at få den defekte printerpatron retur, så vedlægger vi en frankeret konvolut, således at du holdes skadefri.

Vi kan desværre ikke vurdere om printerpatronen er defekt på baggrund af en e-mail, eller om fejlen blot skyldes omstændigheder som kan ændres (fx at printerhovedet er tilstoppet eller lignende). I nogle situationer er det nemlig ikke printerpatronen som er defekt og det er derfor ikke til nogen gavn at bytte den.

Nedenfor er beskrevet nogle af de typiske problemer der kan opstå når man bruger en printerpatron.

Inden du kontakter kundeservice kan du med fordel tjekke:

  • Er printerpatronen tørret ud?
  • Laver printerpatronen striber?
  • Vil din printer ikke acceptere printerpatronen?
  • Har du fjernet tapen fra blækpatronen inden du satte den i printeren
  • Er der fejlmeddelelse fra printeren

Har du spørgsmål eller er du i tvivl, kan du kontakte en servicemedarbejder på mail kundeservice@officedeals.dk.

Rabat & Priser

Priser i forbindelse med bestilling og tilbud
Vi forbeholder os ret til at annullere en bestilling, hvis der er forkerte priser på OfficeDeals.dk’s hjemmeside, da priserne er automatisk beregnet. Ordrebekræftelsen som sendes er en kopi af OfficeDeals.dk’s indkøbskurv og ikke vores accept på at bestillingen gennemføres.

Hvordan anvendes et rabatmærke?
Vi tilbyder hele tiden gennem nationale annoncekampagner og vores populære nyhedsbrev vores kunder ekstra gode rabatter og tilbud. Du har som kunde mulighed for at benytte dig af disse rabatter, når du møder dem. Tilbuddet om en rabat med brug af rabatord gælder én gang pr. husstand i hver kampagneperiode. Flere tilbud kan i mange tilfælde ikke benyttes samtidigt.

For at opnå rabatten skal du benytte dig af de rabatmærker, der er angivet i annoncen. Rabatmærket er et ord, der skal indtastes på hjemmesiden i rabatmærke-feltet, hvorefter der skal klikkes på “brug rabatmærke-knappen”.

Det du skal gøre er følgende:

  1. Du skal lægge dine varer i indkøbskurven og gå til indkøbskurven.
  2. Rabatten fratrækkes, når du har skrevet rabatkoden i rabatfeltet og klikket “brug rabatkode”. Rabatten opnås kun ved korrekt anvendelse af rabatmærket. Har du spørgsmål til brug af et aktuelt rabatmærke, kan du kontakte vores kundeservice på mail kundeservice@officedeals.dk.

Hvis rabatmærket ikke virker
Der er typisk 3 grunde til, at indtastning af rabatkode-ordet ikke virker:

  1. Det rabatmærke, du prøver, at anvende er ikke længere gyldigt. Et rabatmærke gælder typisk i 7, 10 eller 30 dage. Gyldighedsperioden er angivet i annonceringen.
  2. Du har ikke indtastet rabatmærket. For at systemet kan give dig den rabat, som du har set et tilbud på, så skal systemet have rabatmærket oplyst.
  3. Du har indtastet rabatmærket men ikke efterfølgende klikket “brug rabatmærket”. Det er først efter, at du har klikket det, at systemet giver dig rabatten.

Kategorier

Produkter

Fortsæt med at shoppe